ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 22 april 2014

Twee verjaardagskaarten.

Ik heb even een vraag aan jullie.
Ik zou graag zelf bepalen wat ik op pinterest zet.
Mijn vorige labels zijn door iemand anders op pinterest gezet
en in het engels vertaald en dat vond ik niet prettig.

Dit weekend heb ik twee verjaardagskaarten gemaakt.
De blauwe is voor Aly en de gele is voor Wijnand.
Dit is een echtpaar dat een paar dagen achter elkaar jarig is.




Ik heb met Pan Pastels gewerkt.
Leuk dat je een kijkje bent komen nemen.
Groetjes en tot de volgende keer.



11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met pan pastel.
    Met Pinterest zie je naast je foto een rode + staan en als je daar op klinkt kan je een pin uploaden en een bord maken. Ik denk dat je dit wel gaat lukken. Met goed lezen en goed kijken is het mij ook gelukt. Hahaha.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Anneke, ik vraag me altijd af moet je je ondergrond eerst met versamark bewerken voor je begint , of ga je gewoon droog werken met Panpastels , ik weet wel dat je fixeerd na elke laag, maar om te beginnen???

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Anneke.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaarten Anneke. Ik weet ook niet hoe dat kan. Maar ik heb wel eens iets anders geplaatst gekregen op mijn pinterest. Daar was ik ook niet blij mee.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are really gorgeous, Anneke - colours and images completely up my street - a real delight!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous cards Anneke, love what you did, they look equally good in both colour ways!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaarten! Die combinatie van draadhek en vlinders is zo mooi; echt hard en zacht!
    Iedereen kan van jou blog uit of vanaf FB een kaart pinnen op z'n eigen pinterestborden. Dat is iets waar je niets tegen kunt doen. Vandaar dat ik er een watermerk op zet.Dan moet er meer moeite gedaan worden om het eraf te krijgen. Pint er iemand vanaf jou blog, dan verwijst de pin ook naar jouw blog, dus als iemand info over de kaart zoekt, zouden ze gewoon weer hier uit komen...
    Ik zie het maar als een compliment... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Anneke...zo verschillend ook. Lichte voorkeur voor de bovenste kaart.
    Op het www blijken we niet zoveel controle te kunnen hebben als we zouden willen he!
    Hopelijk wordt je vraag gerespecteerd. Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both of these designs are beautiful, love the colours and inkiness. You have a lot of gorgeous designs that I've missed. I've been very busy and behind visiting blogs. Your header is also beautiful. Have a wonderful weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee mooie kaarten Anneke! Welke kl euren panpastel heb je hier gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer twee mooie kaarten Anneke! Welke panpastel kleuren heb je hier voor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.