ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 30 september 2014

Handwriting and Roses

Weer een prachtige nieuwe stempel van Art Journey.
Handwriting.


Ik heb hiervoor de stempels Handwriting en Beautiful Roses gebruikt.
De stempel Handwriting
 heb ik met Versamark en goud embossingpoeder gestempeld.
De randjes van mijn werk heb ik ruw gemaakt
 en toen ook met Versamark en goud embossingpoeder bewerkt.
De ondergrond is met een stencile van Tim Holtz en de stempel Roses gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.

Groetjes Anneke.



11 opmerkingen:

  1. Mooi Anneke

    groetjes Thea

    P.S Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful design, love the stamping. The colours are lovely and soft.. very pretty! Ingrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige stijlvolle kaart Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Nou echt prachtig zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hij is fantastisch ga ik zeker kopen. bedankt.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi..prachtige stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi resultaat met die vage achtergrond en de leuke randen van de kaart, de tekst komt extra mooi uit zo Anneke.
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the soft colours with these gorgeous images.
    Avril xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zo mooi vintage geworden zo! En sjeik! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.