ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 28 januari 2015

Mondern Baroque


Dit is mijn Designteam werk voor het Papicolor blog.
Mondern Baroque
Wat een prachtige naam voor dit mooie nieuwe papier.
Een vriendin is jarig geweest.
Dit heb ik voor haar gemaakt.
 In het envelopje heb ik geld gedaan dat was haar wens.


Het Mondern Baroque papier 
heb ik op het zalm roze genaaid met een zigzag steek,
en toen op de kaart geplakt.
Op het hoesje heb ik op de vier hoekjes ook een motiefje geborduurd.


In het hoesje zit de tag waar ik een envelopje op heb geplakt om het geld in te doen.

Groetjes, Anneke

10 opmerkingen:

  1. Love the fab flowers and colours,this is gorgeous.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan. Prachtig papier!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je voor je vriendin gemaakt Anneke, zo anders als je stempel werk :) Leuk detail dat geborduurde envelopje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt Anneke met dat prachtige papier. Wat een mooi cadeau op deze manier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely design and colours. Its a beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi samengestelde set Anneke...zelf ben ik met dit soort creaties niet bezig, maar zie wel dat het toppie is gemaakt!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kleuren die je hebt gebruikt en wat ziet het er weer verzorgd en compleet uit de hele set! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit, leuk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful set the flowers and colour are wonderful. Happy weekend, Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.