ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 23 juni 2016

Grid Geheim.

In het weekend heb ik deze 3 kaarten gemaakt.
Ieder heeft de kaart ontvangen dus laat ik het nu aan jullie zien.

Er is een challenge bij Art Journey geweest. "Grid".
Tot dan toe had ik er nog nooit van gehoord.
De challenge kaart staat onder dit bericht.

Maar nu heb ik geheime vakjes gemaakt met een label erin.
De oude doos met DMC garens van mijn moeder kwam goed van pas.





Dit was mijn inspiratie voor de challenge.

Alle stempels zijn van Art Journey.
Bedankt voor jouw bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke

7 opmerkingen:

  1. Mooi hoe je van zo'n bijzondere techniek een nog "bijzonderdere"kaart hebt gemaakt; ze zijn echt mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten Anneke mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, die verborgen insteekvakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een productie Anneke, mooi hóór die 'geheime vakjes'!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful selection of cards. The colour combinations and the images are lovely.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful design, beautiful colours and very creative with the tags! Warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.