ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 29 augustus 2016

Blogpost voor Papicolor


Ik ben gek op labels.
Dit keer heb ik een label met labels gemaakt.

 Dit is de label

 Deze labels zitten in de vakjes.

 Zo ben ik begonnen.
Ik heb 3 paarse labels gestanst en twee van de kleur sering.

 De paarse label is mijn eerste label.
Daarna heb ik van de sering een schuin stuk afgesneden.
Dit werd tevens mijn mal om alle andere labels
op dezelfde manier schuin af te snijden.

 Deze heb ik bewerkt met een randpons.

Nog een keer met de kleur sering.

En als laatst nog een keer in het paars.
De delen die ik van sering heb gemaakt heb ik met een bloemen
stempel bestempeld.


Alle stansen zijn van Crealies.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Leuk al die labels op één label! Mooie kleuren en leuk hoe je de delen hebt versierd met bloemen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Ze ogen ook nog eens heel chic!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, leuk idee!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super veel labels! En het ziet er weer mooi uit! Gaaf dat je steeds weer iets anders weet te verzinnen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.