ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 22 september 2016

Tea

Ik ben gek op het thema "thee".

Ik heb om dit kaartje te maken eerst het papier gekleurd.
Dit heb ik gedaan door inkt op mijn kraftsheet te doen.
Daarna wat water gespoten en mijn papier daar weer doorheen gehaald.
Met de heatgun gedroogd.

Toen met Versamark en zwarte embossingpoeder
de stempels gezet.
Op de achtergrond heb ik nog kleine stempeltjes gezet
met dezelfde kleur inkt waar ik het papier mee heb gekleurd.
Met een penseel en wat bleekwater hier en daar weer wat kleur weggehaald.





Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Weer heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Anneke en het ontkleuren geeft een heel leuk effect!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige 'thee' kaart Anneke, mooie kleuren en een erg leuk ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten op je blog. Vooral de effecten met stempelen en kleurverlopen vind ik erg mooi.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie theekaart! Mij trek je zeker met thee (en geen koffie) en zo ziet het er wel heel lekker, oeps: mooi uit! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.