ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 1 oktober 2016

Crealies Designteam




Eindelijk is het zover. Ik mag het zeggen.
Vanaf vandaag zit ik in het designteam van Crealies.
Jullie hebben op dit blog al wel werk van mij gezien.
Vanaf 2014 mocht ik af en toe mee doen als Guestdesigner.





Ook staat mijn werk in verschillende hobbybladen.
Workshops geven vind ik leuk om te doen,
die geef ik thuis in mijn atelier en op locaties.
Mijn passie is papier.
Als kind mochten de cadeaupapiertje nooit weggegooid worden.
Daar speelde ik winkeltje mee.
Wat ik met papier doe of kleurgebruik ligt aan mijn stemming.
Ik ben gek op stansjes en stempels. Labels is helemaal mijn ding.
Jullie zullen deze regelmatig van mij voorbij zien komen.
Ook hou ik van vakjes, klepjes en envelopjes waar ik wat in,
tussen of achter kan doen.
Crealies heeft deze stansen en veel meer dus heb ik ja gezegd
toen Annelies mij vroeg of ik in haar team wilde komen.
Ik vind het leuk dat ik mijn ideetjes kwijt kan bij Annelies.
Helemaal blij ben ik als er een stans van wordt gemaakt.
Vorige week hoorde ik een zware plof
toen de postbode was geweest.
Allemaal voor mij nieuwe stansen en stempeltjes.
Daar ga ik nu mee aan de slag.




            




Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Anneke

5 opmerkingen:

  1. Beautiful project Anneke. Congratulations on joining the Crealies Design Team full time. They have beautiful projects and you create much beauty with them. Take good care, Hugs, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG label Anneke.
    Ook hier een HARTELIJK WELKOM in het Crealiesjes-team.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on your Designer post.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je in het vaste team zit! Lijkt me heerlijk voor je om met al die verschillende en steeds nieuwe stansen steeds iets nieuws te verzinnen! Deze is al mooi, maar ik ben zeker ook benieuwd naar wat er nog meer door jou verzonnen en gemaakt gaat worden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.