ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 2 december 2016

Art Journey challeng nr 75

Voor challenge nr. 75
heeft Ellen het thema gekozen.
Ik heb wel even op mijn hoofd gekrabbeld.
Tekenen, doedelen, schrijven!
Iets wat ik nog nooit heb gedaan.
Maar er is toch nog iets uit mijn handen gekomen.
Louise en Ellen hebben mij gemotiveerd
dank aan jullie beide.
Ja Louise ik moest uit mijn comforte zone.

Hier zijn ze dan, mijn inspiratie voor dit thema.

 Dit was mijn tweede kaart.

Dit was mijn eerste kaart.
Kennen jullie dat nou ook?
Dat je iets maakt en het niks vind.
Opzij gelegd en op nieuw beginnen.
Ja dat was beter, die mag het zijn.
Zie je hem de volgende ochtend liggen en kijk ik
er weer heel anders tegenaan.
Toen mocht hij ook mee doen.
Herkenbaar?

Willen jullie zien wat de andere leden hebben gemaakt
of
wil je mee doen kijk dan HIER.

Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Both your cards look good to me. Sometimes is good to be challenged, even better to go back and make, what we like doing most.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, heel herkenbaar. Ineens zie je dat er wel wat leuks van te maken valt. Ik vind jouw kaarten prachtig. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei mooi en het verhaal erbij is heel herkenbaar. Maar soms gooi ik rigoureus iets weg. Scheur het meteen doormidden en in de papier doos,dan valt er niets meer te bekijken de volgende dag.
    Wie weet wat voor een "schoonheden" ik zo al weggegooid heb. Ha,ha.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei prachtig, en ja ik heb dat ook dat ik denk "jee dat ziet er niet uit" Maar later valt het dan toch wel weer mee.
    Groetjes en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor heel herkenbaar :) ik vind jou beide kaarten super mooi, jij mag vaker uit je comfortzone stappen Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei zo mooi! Vooral met die 2e ben je helemaal uit je comfortzone gegaan en dat is mijn favoriet... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.