ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 14 februari 2017

Vintage label collage

Ik had zin om een label te maken met een collage er op
en heb mijzelf uitgedaagd om maar 1 stans te gebruiken
voor mijn blogpost.
Ik heb nog wel een rondje gestanst uit de Partz stans no.3.
Dat mocht van mijzelf, anders vond ik het niet af .

Alle plaatjes die op kraft zijn geplakt zijn toch labels.
Ik heb de label omgedraaid en
daar heb ik toen het plaatje opgeplakt.
De bovenkant van de label zit dus aan de onderkant van het plaatje.
Dit valt onder andere plaatjes op mijn label en zie je niet.
Zo heb ik toch overal de stipjes aan de zij- en bovenkanten.
Alleen het plaatje met "Savon" erop heb
ik op kraft papier geplakt en iets ruimer uitgesneden.
Dat vond ik met dit plaatje mooier.

Crealies stansen/dies:


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



8 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.