ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 24 juni 2017

Make & Take Het Scarpbook Atelier.

Vandaag is het zover.
Ik verzorg een make & take in Klarenbeek met de nieuwe stempels
die vandaag uit zijn gekomen.

Dit zijn de projectjes die je kunt maken bij mij.
Elk uur is een van deze labels aan de beurt.
De make & take is van 10 tot 4 uur.
Doorvaart 25
7381 CJ Klarenbeek

Doosje 1
 
 Doosje 2

 Doosje 3

 Morgen heb ik nog meer voorbeelden die je kunt maken met de nieuwe stempels.
Die laat ik morgen hier zien.

Morgen zet ik de maten van de doosjes die op de label passen.
Je kunt vandaag maar 1 keer meedoen.
Als je alle stempels hebt aangeschaft kun je thuis de andere labels maken.
Zie ik jou vandaag?

Heb je vragen stuur mij gerust een mailtje.
Die vind je boven aan de zijkant. 
Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Tot morgen, groetjes Anneke

2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.