ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 21 september 2017

Purple stars

Soms wil je stempelen en wil je er niet teveel bij nadenken.
Gewoon stempelen en uitknippen en niet gaan bedenken
waar de stempel moet komen gaan maskeren enz.
Zo'n kaart is dit geworden.
Ik ben dan toch aan het stempelen geweest.




Om het makkelijker te maken heb ik eerst een ring opgeplakt.

 Dit om te zorgen dat mijn krans met de puntige steren ook echt op een krans lijkt.


Daarna heb ik de kleine sterren op geplakt.

 Daarna heb ik de woordjes verdeeld en opgeplakt.

Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt.
Vind je deze stempels leuk?
Je kunt nu genieten van een korting op de kerststempels.
 Angels
Stars
Wil je nog meer kerststempels bekijken HIER is de link.
Bedankt voor je bezoekje.
Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

  1. This is a beautiful card, a great design using the stamped images and lovely colours as well
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze ziet eruit of je lol had bij het maken!! Mooi geworden! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik vind dit een supergave kaart Anneke. Wat een mooie kleuren en wat een mooie krans. Ook de achtergrond heb je prachtig bewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal weg van deze mooie kaart. Qua kleur en uitvoering super.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.