ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 13 oktober 2017

Blogpost Crealies

Weer tijd voor een doosje.
De label kan dan natuurlijk niet ontbreken.
 Ik heb een stuk papier genomen en er een hoesje van gemaakt.
Daar binnen in zit een doosje zonder deksel.

Voor de sluiting heb twee labels gestansd.
Die heb ik grilt op 10 cm en op 11cm.
Hierdoor kon ik er een mooie knik in maken.
Dat heb ik aan de voor en achterkant van het doosje geplakt.
Die toen dicht gedaan met een brad.

             Het doosje open met daarin de kaartjes die erin
                                          blijven door een stuk lint.                             
Zo heb ik het lint in het doosje vastgemaakt.

Er zitten 6 kaartjes in van  8 x 8 cm.
3 lever kleurig en 3 blauwe.

Ik heb met veel plezier de
Only Inside no.101 en de Decostripzz no 04 gebruikt.
Die combineren zo leuk met elkaar!
Dat kun je op de kaartjes zien.
Op bruin zit blauw en op blauw zit het bruine randje

Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies Exstreem Labels and Tags no.6
Crea-Nest-Lies XXl Labels and Tags no.6
Set of 3 no.48
Only Inside no.101
Decostripzz no.04 


Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke



4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Anneke!!!
    Leuk om kado te geven.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk idee! Zeker de kleurcombinatie. Wel even een vraagje. Je gebruikt voor het ornamentje Set of 3 no 48. Welke die heb je als vierde gebruikt? Alvast bedankt.
    Groetjes
    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig stijlvol setje Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi sierlijk! En weer een prachtige kleurcombi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.