ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 20 oktober 2017

Cards and Scraps no.30

De nieuwe Cards and Scraps no 30 is uit!
Dit is mijn bijdrage voor dit tijdschrift.
Ik heb gewerkt met de stempels van :
Ik ben gek op het thema Koffie, Thee en Chocola
dus deze stempels zijn helemaal mijn ding!

 Hier een kleine impressie!
  
Toen deze stempels uit zijn gekomen mocht ik op
de opendagen van Het Scrapbook Atelier een Make and Take verzorgen.
Dat was ontzetten gezellig en voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!
Groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

  1. Afgelopen week viel het blad bij mij in de brievenbus. Ik dacht meteen dat jij de maakster was Anneke.
    Heel leuk allemaal, mijn complimenten.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super Anneke, mooie bijdrage heb je geleverd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel leuk uit Anneke!
    Geweldig als je wat mag maken voor een blad.
    Ga het eens bekijken bij de boeken winkel.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.