ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 17 november 2017


Mijn schoonzoon is 50 geworden.
Hij wilde graag geld hebben.
Wij delen dezelfde passie "Papier".
Dus maak ik altijd iets speciaals voor hem en dat word zeer gewaardeerd!
Hij werkt al meer als 25 jaar bij een papier fabrikant.
Je kunt af en toe een stapeltje rest papier kopen.
 Het geld gaat naar een goed doel.
Zo goed!
1 soort hoef ik niet te hebben dat  krijg ik vanzelf op de deurmat.
Dat is het papier waar de belastingenveloppen van worden gemaakt.
 Hij houd van deze snoepjes mag alles niet eten
dus krijgt hij die af en toe van mij.
Geef mijn dochter af en toe wat mee voor hem.

 Ik heb de label gerild zodat de doosjes er mooi in vallen.
 Op de klep heb ik zijn naam met zilveren letters geplakt.
Daarna Gefeliciteerd en 50.
 Op de twee doosjes heb ik een gevouwen tag geplakt.
Daar hebben mijn man en ik iets persoonlijks neer geschreven
 Voor de sluiting van dit klepje heb ik een magneetjes gebruikt.
 De doosjes kunnen nog steeds open gemaakt worden.
Ik heb dus 1 doosje leeg gehaald en daar het geld in gedaan.
Denkt hij dat hij voor zijn verjaardag 2 doosjes snoep krijgt!

Deze snoepjes zitten per 3 verpakt in folie.
Als je dat eraf haalt zit er niks meer omheen.
Dus mij dochter heeft snoepjes gekregen maar ik had geen hele verpakking.
Zegt hij hééé  je hebt van mijn snoepjes gesnoept want ze zijn open,wat niet waar was.
Dus dat wilde ik niet op mijn geweten hebben en heb daarvoor dit in een apart
zakje gedaan en gezegd waarom.
Mijn dochter kwam niet bij van het lachen.

Crealies Stansen/Dies:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke






3 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Zelfs met de verpakking moet hij toch tevreden zijn!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gefeliciteerd met je schoonzoon Anneke! Leuk dat jullie een passie delen en dat je werk door hem gewaardeerd wordt! Ik vind je verpakking weer zooo leuk bedacht en uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gedaan Anneke!
    Het ziet er prachtig uit,super hoor.
    Wat grappig van de snoepjes,echt heel leuk.
    Een origineel doosje,zal hij vast blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.