ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 4 december 2017

Blog estafette Crealies


Vandaag is dag 6 van onze blogestafette.
Gisteren hebben jullie het werk van Wilma gezien
en vandaag mag ik jullie mijn werk laten zien.
Ik heb gekozen om met
Crea-Nest-Lies Small no.10
en 
Crea-Nest-Lies Small no.12
te werken.
Ik ben heel blij dat deze stansen nu in de collectie zitten.
Met gladde kleine stansen kan ik alle kanten op.
Ik heb het nu voor de sluiting van deze kerstkaart gebruikt.
De Crea-Nest-Lies Small no.12 past mooi op no.10.
De lijnen lopen per kleur zo mooi door waardoor het een eenheid wordt.
Voor de rondjes op mijn lintjes heb ik rondjes van Alfies no.2 gebruikt.
Daar paste zo mooi mijn bloemen van Set of 3 op.

Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies small no.10
Crea-Nest-Lies small no.12
Set of 3 no.48
X-tra no.117
Alfies no.02
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Zo te zien voor jou echt een super aanvulling op het assortiment... Zo mooi weer hoe je zo veel van de stansen gebruikt hebt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Anneke!!
    Prachtige mallen zijn dit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Anneke, mooi model en weer erg fijne details!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.