ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 18 januari 2018




Deze stans met de schattige kruisjes
had Annelies mij toegewezen en daar was ik blij om.
Ik hou van basis stansen daar kan ik mijn eigen fantasie in kwijt.
Wat als tweede in mij opkomt zijn altijd de labels.
Dit keer dacht ik ook gelijk aan de Only Inside no.102
want die heeft ook die schattige kruisjes.
De nieuwe Partz 24 is ook gaaf  voor mij want ik
ben ook gek op kleine frutsels.
Dit is het geworden, een tasje.

Voorkant.
Het tasje sluit met een magneetje.
Achterkant.
Binnenkant
Aan de ene kant zit een vakje.
Aan de andere kant van een label een envelopje gemaakt.

Crealies Stansen/Dies:

Groetjes, Anneke




5 opmerkingen:

  1. Dit is echt een leuk tasje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stans , maar jij bent super om ze ook te verwerken , wat een mooi tasje heb jij gemaakt!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet even delen dat dit zo grandioos creatief is, werkelijk geweldig met die gave X steekjes he,...enig enig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Anneke is er misschien ook een patroo tje van?

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hiervoor een circle stans gebruikt. Onderaan een stuk recht gesneden.
      Een stukje cardstok in een u vorm gemaakt waar ik de twee circles tegenaan heb geplakt.
      Toen het designpapier er tegenaan geplakt. Zo is het netjes weggewerkt. Dit is de basis!

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.