ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 15 februari 2018

Blog Estafette Crealies


Wat is dit toch leuk de nieuwe theezakje enveloppe stans!
Er zit ook een klein labeltje bij die je op het oorspronkelijke
labeltje van het thee buideltje kunt plakken. Hier kun je zelf
wat opschrijven of er iets op stempelen.
Ik heb het voor nu blank gelaten.
En het theezakjes enveloppe is ook goed te gebruiken met de labels.

Voorkant.

 Ik heb voor de buitenkant twee keer het theezakje uit gestanst.T
1 keer voor de voorkant en 1 keer voor de achterkant.
Dit heb ik op mijn hoesje geplakt.
Toen het af was heb ik die gevuld met een theezakje.

Achterkant.
 Voor de binnenkant heb ik uit designpapier nog een
theezakje gestanst. Hier heb ik geen
theezakje in gedaan maar een briefje voor de 
jarige met de uitnodiging voor een high Tea
wat ze krijgt voor haar verjaardag.
 Ik heb ook een doosje gemaakt waar deze twee chocolaatjes in passen.
We gaan samen voor de High Tea dus 2 chocolaatjes.

Crealies stansen/dies:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


















2 opmerkingen:

  1. Een heel leuke creatie Anneke!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi thee doosje Anneke!
    Deze mal ga ik zeker aanschaffen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.