ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 30 juli 2014

A little girl's dream.


Het kleine meisje heeft maar 1 droom.
Dat is:  later danseres worden net zoals haar ouders.


Ik heb met Bister, Distress Ink walnutstain,chloor en gesso gewerkt.

De stempels die ik gebruikt heb zijn:

Eyes -  Dance - Grunge - Pages - Smile

Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik vind het leuk als jullie een reactie achter laten.

Ik wil de nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn werk willen volgen.

Groetjes, Anneke.

13 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaarten erg mooi. Je hebt de smaak wel te pakken he om met bister te werken.
    groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi geworden en inderdaad met bister werken is erg leuk,groeten bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fantastic card, So many wonderful images blended together,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Prachtige achtergrond ook.
    Groetjes,
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi deze kleuren en stempels bij elkaar! Heerlijk zo'n collage-kaart... Zie dat je nog steeds in de ban bent van het Bister... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Anneke,
    Ilove that card, it's so full of life, the colors and stamps combination is gorgeous!
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card Anneke and I love the way you have used those fab Artjourney stamps! Great colours too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart leuke combi van materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stempels. Prachtige achtergrond.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Anneke, hele mooie collage en mooie structuur in je kaart !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig en die achtergrond vind ik schitterend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wunderschön, ganz tolle Farben und Hintergrund!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.