ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 13 juli 2014

Art Journey Friends2.

Zo, ik ben weer geland na het
grote nieuws dat ik voor het Art Journey Designteam ben gevraagd.
Wat een leuke lieve inspirerende reacties via Blogs en Facebook.
Daar werd ik stil van.
Bedankt hiervoor.Het heeft mij goed gedaan.

Met mijn nieuwe stempels heb ik deze kaart gemaakt.


Ik heb aquarelpapier nat gemaakt en er Bister op gestrooid.
Geel, naturel, bruin.

Toen dat droog was heb ik er een stencil op gelegd en gesso op mijn kaartje gesmeerd.
De natte gesso zorgde ervoor dat de kleuren weer gingen werken.
Daardoor vond ik dat er teveel geel boven op mijn werk kwam te zitten.
Ik heb toen in de natte gesso Bister zwart en bruin gestrooid,
met water gespoten en de kaart scheef gehouden.
Het  gekleurde water kwam in de gootjes te liggen.
Dat was wat ik wilde bereiken.
Alles goed laten drogen.

De mannen gestempeld met Archival zwarte inkt op een apart aquarel papiertje.
Ingekleurd met Bister en daarna nog her en der wat Bister zwart en bruin gestrooid.
Dit goed laten drogen en toen van het geheel een kaart gemaakt.
De tekst gestempeld en gekleurd met Bister.
Mooie tekst:
"Life is full of important choises".
Ik vond dat deze heren hierover aan het praten waren.

De stempels die ik gebruikt heb zijn :
Art Journey friends 2
en
Art Journey inchies
Ik heb mijn eerste nieuwe stempel gebruikt van de 10 die ik van de
week op mijn deurmat vond.
Daar ging mijn stempel hart sneller van kloppen.
Louise bedankt hier voor. Ik ben er heel blij mee.
Dat kunnen jullie zich wel voorstellen als je dit ziet.
Er zijn nog veel meer
 leuke stempels kijk maar
Art Journey.


Ik vind het leuk als jullie een reactie achterlaten.

Ik wil mijn nieuwe volgers graag welkom heten.
Dit zijn Karin en Renje.
Leuk dat jullie mijn werk willen volgen.

Groetjes, Anneke.



12 opmerkingen:

  1. Whauw, dit is gaaf zeg! Hoe kom je er toch steeds op....
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig, schitterende achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anneke en wat een mooie sheets heb je uitgezocht, ben erg benieuwd wat voor moois je verder nog gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Life is full of important choises" en ook nog eens hele LEUKE keuzes Anneke. Succes met je nieuwe DT klus.....moet gaan lukken als ik dit PRACHTIGE kaartje zo zie.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card. Congratulations on your good news.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt schitterend Anneke !! Superstoer ook en de tekst vind ik er ook geweldig bij !
    ( De plate heet Friends 2, ik heb het op de designteamblog al even veranderd ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi anneke en veel plezier bij Art journey

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sfeer zet je neer op je kaart, mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, qua kleur en technieken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fantastic card, Anneke - so dramatic. The colours are fabulous, and I love those guys. I've just seen your news below too... huge congratulations - you'll be such a great addition to the Art Journey team - fabulous! Can't wait to follow your new adventures.
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, heel apart gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card annexe, I love the background and the image is fabulous. Congratulations o. Your position with the Art Journey team too. Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.