ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 31 maart 2015

A Little bird told me.....

A little bird told me:
Dat dit mijn laatste blogpost is als Designteam lid voor het Pan Pastel blog.
Ik heb met veel plezier met Pan Pastel gewerkt
om werk te maken voor het blog.
Ik ga zeker door met het werken met Pan Pastel.


Ik heb 2 ondergrondjes gemaakt.
Daarvoor heb ik de volgende kleuren gebruikt.
220.3 Hansa Yellow Shade
250.3 Diarylide Yellow Shade
250.8 Diary Yellow Tint
660.3 Chrom Ox Green Shade
Ik heb de nieuwe stempels van Art Journey gebruikt om te stempelen.


De vierkantjes heb ik met het linker vel gemaakt.
De rechter ondergrond is voor de kaart.
Toen ik de vierkantjes af had en op mijn ondergrond had gelegd vond
ik dat er nog iets moest gebeuren.
Ik heb toen de stempel "wire" een paar keer met
 zwarte Archival gestempeld.
 Toen was ik tevreden.

Groetjes, Anneke


7 opmerkingen:

  1. Ook hier complimenten voor je prachtige kaart met de PPtjes, Anneke...jammer dat je stopt bij PP, je liet daar ook altijd prachtige resultaten zien met de PP's!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Anneke, had hem op FB natuurlijk ook al gespot en voorzien van reactie :) Leuk dat je laat zien hoe je de kaart hebt opgebouwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fantastic design, love the way the birds are framed.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig wat een mooie kaart en wat een mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi! Lijkt wel of er zonnestralen vanaf komen ... Mooi ontwerp en gaaf hoe de vogels uit hun nest (of ei) kijken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.