ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 3 maart 2015

Tweede Designteam dag Art Journey

 Wij kregen op de eerste Designteam dag
van Louise allemaal een pakket waar alles in zat om een boekje te maken.
Dit moesten wij op de tweede DT dag weer ingepakt meenemen.
Ik wist niet naar wie mijn boekje ging en ook niet van wie ik hem zou krijgen.
Dit is mijn boekje geworden.


Mijn boekje is naar Anette gegaan.

Ik heb voor alle teamleden dit theepakketje gemaakt.


Ik heb het boekje van Renje gekregen.


En dit is de binnen kant. Ook de zijkant van de bladzijdes zijn bestempeld
Mooi hé?


Hier een foto van alle boekjes.


Voor onze volgende DT dag hebben wij een kalender gekregen.


De bedoeling is dat je iets maakt op een bladzijde van deze kalender..
Louise heeft een rooster gemaakt. 
Zo kan ik zien naar wie ik mijn kalender op moet sturen
en 
van wie ik hem krijg om daar ook weer iets in te stempelen en weer
door kan sturen.
Na 11 maanden gaan wij op onze DT dag de laatste
 bladzijde maken en krijg ik mijn eigen
kalender weer terug.
Ik vind dit wel zo'n leuk idee.

Bedankt voor jouw bezoekje 
en tot de volgende keer
Anneke

10 opmerkingen:

  1. Jullie hebben allemaal echt geweldige boekjes voor elkaar gemaakt, wat een creativiteit! Jouw theepakketje ziet er ook mooi uit! Ben benieuwd wat jullie van alle kalenders maken, erg leuk idee inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het theepakketje is weer een lief cadeautje Anneke.
    Alle boekjes zijn zo anders en allemaal heel mooi.
    Inderdaad een super leuk idee met die kalender. Ook ik ben benieuwd naar het resultaat!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All the booklets of your DT are so pretty Anneke - .. all done masterly! You made so much of these gifts ..for all of them..very busy! beautiful idea! Annette will be happy with your booklet!
    Looking forward what you will do in this calendar!
    xxx
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie boekjes en wat een leuk thee pakketje heb je gemaakt, leuk idee, ga ik onthouden en die kalender wat gaaf, ook al zo'n leuk idee om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi verslag van een geweldige dag Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om hier al die juweeltjes ook te kunnen zien...jouw boekje ziet er prima uit met een geweldige tekst...je theepakketje is supermooi Anneke!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk jou verslag van onze DTD! Je boekje vindt ik schitterend!!! en dat van Renje ook. Het was een top dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige boekjes allemaal, ik vind jouw theepakketje superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gaaf boek heb jij gemaakt! Zo belangrijk die tekst op de voorkant! Leuk theepakket (vooral ook lekker...) en een mooi boek terug en heerlijk samen aan de gang geweest; dat is echt een topdag denk ik! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.