ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 12 augustus 2013

Adirondack inkt en Paper Artsy stempels.

Vandaag eindelijk tijd om met mijn nieuwe kleuren rifills van de adirondact
en mijn nieuwe stempels van Paper Artsy te werken.
Deze kleuren combinatie van de inkt heb ik gezien  van Joke bij Art Journey.
Ik vond het een mooie kleur combinatie wat zij had gebruikt.
Dank je wel Joke.



Dit keer het ik de afbeeldingen niet op een label gestempeld maar op
een stuk van mijn papier wat ik gekleurd had en toen uit geknipt.
Het toen gemat op zwart papier.

Ik blijf het heel leuk vinden om met deze techniek te spelen.
Je weet nooit hoe je papiertje wordt.
Ik heb de kleuren Citrus, Rasberry en Saiboat blue van de adirondack refills gebruikt.
De stempels is van Paper Artsy stamps LPCD 01.
Alle materialen heb ik bij Art Journey gekocht in Sleen.
Het witte papier wat ze gebruiken heb ik ook gekocht.
 Dit werk veel prettiger dan het witte papier wat ik altijd gebruik.
En het kost maar € 0,25 per vel.

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.
Ook via facebook.
En natuurlijk dank ik de fotograaf die het werkje zo mooi heeft vast gelegd.
Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Wow... Wat mooi Anneke!!Wat een schitterende stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een aparte techniek, heel kleurrijk en vrolijk,
    ja erg mooi ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren, heel mooi!
    Ik had het één en ander gemist hier, wat ben je productief geweest. Alles supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.