ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 6 augustus 2014

Make a wish.


Dit was mijn blogpost voor het Papicolor Blog

Ik had deze week een cadeau nodig voor een vriendin.
Ik wist echt niet wat ik moest verzinnen.
Ik kwam op het idee om haar door middel van deze label een wens te laten doen.
Het cadeau was geslaagd en het werd een
 High Tea.
Dit is de label.


en de
 Heide Swirl scrappapier
gebruikt.
Van het heide cardstok een label gesneden.
Ik heb repen gescheurd van het swirl scrappapier.
De randjes  met Distress Ink frayed burlap gesponsd.
Dit op de label geplakt.

Ik was benieuwd hoe het scrappapier zich zou houden
als ik er een bloem van zou maken.
Dat ging heel erg goed, doordat het stevig is kon ik het heel
makkelijk bewerken.
En het bleef in vorm zoals ik het hebben wilde.


Een ovaaltje van heide roze gestanst.
Op de label geplakt.
Wat blaadjes gestanst van heide en van het scrappapier.
Wat kleine gekochte roosjes met wat inkt bewerkt.
Een compositie van alles op mijn ovaaltje gemaakt.
Hier en daar nog wat pareltjes geplakt.
Lintje door het gaatje en de label was klaar om weg te geven.

Ik hoop dat ik jullie op een idee heb gebracht
om i.p.v een cadeau zo'n label te geven.
Groetjes, Anneke

7 opmerkingen:

  1. Simply gorgeous, Anneke - wow - what an elegant, beautiful creation.
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing tag you created Anneke. Wow !!! What a lot of fantastic details !!!! Love your work. Thank you for sharing !!
    Hugs from SPAIN

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig label Anneke, vind de kleuren die je gebruikt hebt erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enorme mooie tinten bij elkaar! En het kadoidee is zo origineel! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit ziet er gaaf uit. Mooi gedaan Anneke!!

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.