ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 15 september 2014

Kerst Sterren 2014

Deze sterrenstempels vind ik prachtig.
I love these star stamps.


 Deze kaart heb ik met Bister gemaakt.
De stempels die ik heb gebruikt zijn:
This card was made with Bister.
I have used these stamp sheets:
 Deze kaart heb ik met Bister gemaakt.
De stempels die ik heb gebruikt zijn:
This card was made with Bister.
I have used these stamp sheets:


Deze laatste twee kaarten zijn met Distress inkt en embossingpoeder gemaakt..
These two cards were made with Distress Ink and embossingpowder.
De stempels die ik heb gebruikt zijn:
The stamps I have used are:



Bedankt voor jullie bezoekje.
Thanks for your visit
Anneke

12 opmerkingen:

  1. Your star-cards are sooo gorgeous, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo verschillend, maar beide erg mooie en stijlvolle kerstkaarten Anneke!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze echt schitterend Anneke, heel erg mooi van kleur en design!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cards, love the colours.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaarten laat je zien, wowww ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Anneke, fantastic cards!!!! Such stunning backgrounds in all of them and they look like wonderful stamps!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are so wonderful, Anneke! LOVE all the distressed edges and backgrounds - they make the lovely stars shine even brighter!

    Thank you so much for the lovely comment on my blog too! So glad I found yours this way (and became a follower instantly).

    Greetings from Vienna,
    Claudia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo super mooi alle drie! Toch een lichte voorkeur voor de eerste met het wit... Wat heb jij er prachtkaarten van gemaakt! Mooie inspiratie... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn stuk voor stuk prachtcreaties. De sterren doen 't goed, de kleuren doen 't goed en de eindresultaten ook.....kortom, helemaal geweldig.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad stuk voor stuk mooie kaarten! Ik vind de resultaten die je met bister krijgt steeds mooi en verrassend!

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Really great idea of using the stars! Beautiful cards :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.