ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 1 oktober 2014

Workshop Marianne Design nr 6

Dit is workshop nr 6 die ik heb gemaakt voor de Marianne Design Website.


Toen ik de mal LR0329 ( vlag ) zag kreeg ik gelijk dit idee.
 Als je er twee van stanst en die aan de bovenkant dicht plakt en er een paperclip in schuift heb je een leuke embelishment. Ik heb als voorbeeld een klein kaartje gemaakt. Z’n klein kaartje kun je ook weer op een grote kaart plakken. Alles waar een paperclip voor nodig is kun je op deze manier versieren. Denk aan een zakje dat je dicht wil hebben met een paperclip.

 Dit zijn nog twee kaarten waar ik deze embelishments op heb gebruikt. 


Dit is de mal:




Misschien krijgen jullie ook zin om ook zoiets te gaan maken.
Groetjes, Anneke

7 opmerkingen:

  1. Wow love your gorgeous creations.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Wowwww ik zit met veel plezier naar je werkjes te kijken,
    wat ontzettend gaaffffffff zeg, echt heel erg mooi gemaakt,
    en je kleurgebruik is ook super ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cleverly designed, wonderful creations Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffies :) weer een heel andere stijl maar ook erg mooi gedaan Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel wat anders...en net wat Willy zegt: lief! De laatste heeft op de een of andere manier mijn voorkeur; mooi! (Weet echt niet waarom...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig projectje Anneke. Ik zag het net op facebook voorbij komen en ben maar gelijk door gelinkt naar je blog!
    Super leuk, en ik zal nog eens vaker op blogvisite komen :-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.