ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 15 november 2015

My favorite place.

Vandaag geen werkstuk.
Op het Art Journey blog gaan de designteamleden om de beurt
hun werkplek laten zien.

Vandaag laat ik mijn plek zien waar ik veel tijd doorbreng.
Today I share my place where I spend a lot of time.





 


Dit zijn de vier zijdes van mijn werkplek.
These are the four sides of my working space.

Klaar voor een workshop.
Ready for a workshop

Er staat altijd een knabbeltje klaar.
There always something to eat. 


1 werkplek voor de dames en 1 heer.
A working place fot the females and one male.

Klaar om te beginnen.
I am ready to start.

Het resultaat na een workshop.
The results of a workshop.

Zo ziet het eruit als ik zelf bezig ben geweest.
Een ware explosie.
Er is dan nog maar een heel klein plekje vrij om te werken.
Herkenbaar?

This is what it looks like when I'm alone.
An explosion! 
There is only a very small spot left to work.
Recognizable?

Bedankt voor je bezoekje
Anneke

12 opmerkingen:

  1. Oh wow, what a great place you have! So much space, lucky you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke plek, wat een spullen en wat een ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HI Anneke, thank you for sharing your creative studio, Iove to see these pictures of your amazing room. You seem to have an amazing collection of things to work with and it would be fun to have a workshop there :) My new craft studio (since moving) has taken time to get it the way I want but soon I will share photos as well as it's almost finished. You have a great view out of your window, I'm envious, I look at houses. At my other home I looked at gardens and trees and they are an inspiration, now it has to come from my memories. Happy Sunday xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie werkplek. Een warm welkom voor anderen en ach ja de uitgedoste werkplek na een workshop moet kunnen. Bij mij is het als ik alleen werk al een explosie. ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha je chaos is hééél herkenbaar hóór :) een heerlijke plek om te vertoeven is het Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hoop spullen! Gave grote ruimte zo netjes ingedeeld en mooi die grote tafel om aan te werken! (dacht dat ik veel had, valt zo te zien nog wel mee :) ) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige hobbyruimte, ook hier is mijn hobbykamer soms niet om aan te zien na het freubelen.
    Maar zoals men zegt: " Creatieve mensen maken geen rommel, die hebben overal ideeën liggen "

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke hobbyruimte Ans. Herkenbaar dat het een chaos is, maar dan zijn er de mooiste creaties ontstaan.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat heb jij een heerlijke hobbyruimte! Alles zo geordend, en ook nog eens veel ruimte, zelfs voor workshops. Leuk om zo even mee te kijken naar je heerlijke ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How wonderful to get a look inside your creative space. How fantastic to have space to offer a small workshop right there, and I'm admiring your magnificent storage organisation (though I love the explosion once you are left alone there... that looks more familiar to me!).
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.