ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 31 oktober 2016

Make & Take.

Dit is één van de voorbeelden die ik had gemaakt
om mijn stand aan te kleden.
De anderen spullen zijn met Annelies mee gegaan
voor de beurs.

Ik heb een label omgevouwen. Daardoor ontstond er een vakje.
Daar heb ik weer een omgeslagen label in gemaakt om er geld in tedoen.
Daarna een envelopje gestanst en aangekleed.
Op deze manier is het veel leuker om iemand geld cadeau te geven.



Zaterdag heb ik een make & take gegeven op de
Hobbybeurs in Harderwijk.
Het was erg gezellig en ik heb veel mensen aan mijn stand gehad.
Dit konden de mensen gaan maken.

Dit is mijn tweede blogpost vandaag.
Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk uit Anneke. Echt leuk om weg te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer super leuk! Idd veel leuker om zo geld te geven! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de KreaDoe hebben de 4 envelopjes heel veel complimenten gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.