ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 3 februari 2018

Challenge Art Journey


Een nieuwe maand dus een nieuwe challenge bij Art Journey.
Dit keer is het een ode aan ons teamlid Jeanette
die vorig jaar is overleden.
Haar lieveling kleur was paars dat is deze maand
het thema bij Art Journey.
Dit is mijn inspiratie.
De wereld is rond!
Vlinders zijn voor mij heel speciaal.
Ik heb onder de geboorte, dan komt de vlinder op aarde.
Je leeft je leven, de grote vlinder.
Als jouw leven klaar is op deze aarde dan vlieg je weer weg.
Bovenste vlinder.
Wil je zien wat de andere teamleden hebben gemaakt
of
wil je graag meedoen,
dan is hier de link:

Ik wel Anjoja welkom heten.
Leuk dat jij mijn creatief dag book wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Anneke met een mooie diepere betekenis uitgebeeld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Anneke. En prachtig met het vlinderverhaal erbij.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een symboliek op deze kaart Anneke, bijzonder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.