ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 4 december 2018

Challenge Art Journey

Op 1 december is er een nieuwe challenge van start gegaan
Het thema is "Coins."

Die had ik nog nooit gemaakt en zou het ook niet gedaan hebben
als ik niet in het team zou zitten.
De challenge is dus soms voor mij
uit mijn comfortzone gaan.
Tot nu toe zolang ik in dit team zit is het toch altijd nog gelukt.
Dat is dan weer wel heel leuk, voor mij dus soms ook een challenge!

Crealies heeft een stans uitgebracht wat de juiste maat heeft van een Coin.
Ook is een stempel uitgebracht voor aan de achterkant.
Daar kun je de gegevens op kwijt.
Hier zijn de links.
Coins
Tekst stempel voor de achterkant

Door dat ik was uitgeschakeld met
 de griep ben ik wat later.
Wil je zien wat de anderen hebben gemaakt of meedoen?
Kijk dan HIER

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.