ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 30 januari 2019

Cute little bag

Dit is mijn eerste post als guestdesigner.


 


Om dit cadeautje te maken heb ik twee zakjes op elkaar geplakt.
Om de labels aan de onderkant dicht te laten heb ik eerst mijn papier gevouwen.
 Toen mijn labelstans op mijn gevouwen papier gelegd.
 Ik heb ervoor gezorgd dat mijn label stans aan de onderkant buiten mijn
 gevouwen papier kwam te liggen. 
Zo heb ik ervoor gezorgd dat de onderkant van mijn label niet werd gesneden.
Voor het deel met het geld heb ik het binnen stukje van de X-tra no.21 gebruikt.
 Dit heb ik 2x gestanst. Zo kon ik ervoor zorgen dat mijn geld vast kwam te zitten.
 De klepjes worden door magneetjes dicht gehouden op het zakje.
Ik heb nog zo'n zakje met labels gemaakt met het grotje zakje en de grote labels

         
Bedankt voor jouw bezoekje en tot een volgende keer.
Groetjes, Anneke.

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.