ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 5 oktober 2013

Boekje met boekenlegger.


Vandaag heb ik een workshop voorbereid voor
een vriendinnen avond in Dronten.
Het is een boekje met een boekenlegger geworden.
Ik heb hier voor het papier van
RoSa Dotje gebruikt
 "A flower a Day."


Ik heb ervoor gekozen om de boekenlegger
ook te gebruiken als decoratie voor de voorkant van het boekje.


En zo ziet het boekje eruit zonder de boekenlegger.
Wil jij ook met een groepje dames dit boekje maken?
Dat kan,stuur dan even een mailtje.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig blogpost.
Groetjes Anneke.





4 opmerkingen:

  1. Leuk weer en gaaf zo met de boekenlegger erbij
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anneke, ik wou dat ik ook naar je workshop kon komen, ik denk dat jullie een heel gezellig samenzijn zullen hebben!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi geheel, Anneke, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for comment in my blog!!
    This is georgious!! An the same is the one in the post over here!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.