ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 9 oktober 2013

Houten Hart.

Aller eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen.

De workshops van het maken van dit hart zijn weer achter de rug.
Mochten er nog belangstelling zij dan hoor ik het graag.
Ik heb hiervoor RoSa Dotje Papier gebruikt " A Flower a Day."
Er zijn twee pakketten. In het ene pakket zitten de kleuren blauw / roze
en in het ander pakket zitten de kleuren lila/mint.









Bedankt voor jullie reacties via dit blog en op facebook.
Groetjes Anneke.



3 opmerkingen:

  1. Erg mooi deco hart, Anneke en die kleuren doen het prachtig samen! Mooie embellishments in een rustige schikking. Er zit veel op, maar toch is het niet overvol en druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel warme aandacht aan dit houten hart gegeven Anneke...tot leven gebracht eigenlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woowww wat heb je dit super mooi gemaakt, echt geweldig ☺

    Groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.