ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 5 november 2013

Kaart website Marianne Design.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de website van Marianne Design.


Ik heb de stans van de rits 2x gestanst. 
Hier door kon ik de rits langer maken.
Het papier open geknipt zodat de rits er goed in past.
Om de las weg te werken heb ik met een perlen-pen wat stipjes gezet.
De bloemen op het papier heb ik nog een keer uitgeknipt om hem te verhogen.


Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig blog post.
Groetjes Anneke.


12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, heel mooi gedaan zo met die langere rits ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, die rits is zo leuk! 'k Heb er net twee labels mee gemaakt, maar die moet ik nog plaatsen.
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful, I love your glass with flowers ! A lot of work I think too. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op facebook is geen "rits" te zien.....dus ben ik hier komen kijken Anneke.
    Ik vind je kaart PRACHTIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart,leuk zo met die rits.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Anneke, thank you so much for commenting my hanger on the Artistic Stamper !
    Your artwork is stunning, I love your cards !
    and would be glad to welcome you on my blog if you wish to visit it.
    groeten en tot ziens !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine ganz wunderbare Kartenidee!
    Liebe Grüße, Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was für eine ausgefallene einzigartige Karte, eine tolle Idee hast Du realisiert.
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart hoor Anneke, die rits vind ik fantastisch!!! en dan die bloemenpracht super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a stunning design! Those champagne flowers look absolutely glorious... I love this! Just wanted to say thank you for your kind comment on my journalling page over at Artistic Stamper last week... I'm only just catching up!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zitten die bloemetjes prachtig tussen die rits!! Zeer leuk idee! Mooie kaart!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.