ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 21 november 2013

Pan Pastel BNL Kerst,

Dit was mijn werkje voor het Pan Pastelblog
van 19 november.

Metallic Kerstbomen.

Soms is een kaart zo klaar en soms wil het niet.
Dat laatste was in dit geval zo.
Uiteindelijk ben ik er bij weggelopen en toen ik terug kwam zag ik wat er anders moest.
 In dit geval moest er een heel stuk van de ondergrond weggesneden worden.
Ik ben begonnen om een rondje op het papier vast te plakken met tape wat makkelijk
weggehaald kan worden.
Ik ben toen met de twee kleuren blauw ( 520.8 en 560.3 ) bovenaan de kaart begonnen.
Ik heb toen een papiertje horizontaal op twee derde van de kaart neergelegd. 
Dit om de horizon te gaan maken. Dat is een rechte lijn.
Ik heb de ondergrond met de kleuren ( 680.1 en 680.3 ) gekleurd.
Toen ben ik de stempels gaan zetten met versamark en ben gaan inkleuren met
de verschillende kleuren groen. 660.1 en 780.3 ) 
Ook wat over de horizon heen gestempeld.
Als laatste heb ik de sterren gestempeld en met de
 donkere kleur blauw gesponsd.


Het hert heb ik met de drie kleuren metallic gekleurd.
Die heb ik met lijm tussen de bomen geplakt.
De bomen heb ik met versamark gestempeld op zwart papier van Romak en ingekleurd met
 de metallic Pan Pastels.
De achterste bomen met light gold, de middelste bomen met rich gold.
Daarna heb ik wat bomen gekleurd met Bronze, die los geknipt en her en der met foam op de voorgrond geplakt .

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig blogpost.
Groetjes Anneke

8 opmerkingen:

  1. Ja, soms wil het niet he Anneke en dan is afstand nemen even het beste, het is een bijzondere en mooie kaart geworden, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful card, wonderful with the deer in the trees, love it! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful winter world creation, love all details you've combined.
    Wish you a nice weekend,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Anneke, super origineel!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.