ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 12 februari 2016

Brievenbusdoos Papicolor

Aller eerst wil ik Thea welkom heten op mijn blog.
Leuk dat jij mijn creatief dagboek wilt volgen.

Dit is mijn blogpost als DT lid van Papicolor Papier.

Wij krijgen allemaal wel eens post
in een brievenbusdoos.
Gooi die niet weg maar decoreer hem voor een ander project.
In een A4 doos kun je leuk een mooi tijdschrift cadeau geven.
Zo'n doos wordt niet gauw weggegooid maar wordt een
project waar je iets in kunt bewaren.
Dit heb ik van twee dozen gemaakt.

Ik heb het doosje eerst geverfd. De doos is van stevig karton
en blijft mooi nadat het geverfd is.


Een kaartje bovenop.

 
Binnenin heb ik geurkaarsjes gedaan.
Het geheel ruikt lekker als je het openmaakt.
In de kaart schrijf je jouw boodschap.
Het kan voor iemand zijn die een moeilijke periode meemaakt.

 
Deze doos heb ik niet geverfd. Het witte van de doos kleurt mooi bij
dit papier.

Ook hier heb ik een bijpassende kaart gemaakt.

 
Hier is de link voor de brievenbusdozen. 
Ze zijn er met een boven en zijsluiting.
Ik heb de eerste twee maatjes van de boven sluiting gebruikt.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes,Anneke.

 

5 opmerkingen:

  1. Fabulous alterations, the boxes look beautiful and make super gifts.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf om bij jou op een heel andere manier gepimte dozen te zien! Mooi en chique! (die nu op mijn blog staan zijn Mixed Media) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous altered boxes, the papers are so pretty. A lovely gift.
    Avril xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd krijg ik te horen dat ik teveel bewaar..... blij te zien dat jij dus zo'n mooie dingen doet met de brievenbusdozen. Nu blijf ik ze zeker bewaren!

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.