ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 2 februari 2016

Challenge # 66

Er is weer een nieuwe challenge bij Art Journey.
Het thema is door Anette gekozen en is:
"Love is the message and the message is love."
Lijkt het je leuk kijk dan HIER.
Je kunt je eerst laten inspireren
door te kijken wat het Designteam heeft gemaakt.
Dit is mijn bijdragen.


Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig blogpost.
Het blijkt dat als je geen volger bent via Google account
je dus geen volger meer kunt zijn.
IK hoop dat die gene die geen volger meer kunnen
zijn , en dit lezen via google mij willen volgen.
Groetjes, Anneke


11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anneke, mooie achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi uitgevoerd !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kunstzinnige kaart met een prachtig gemaakte achtergrond Anneke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Anneke - that is one stunning card. Brilliant geometric shapes in a beautiful design and in such gentle, elegant neutral colours. I love it!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Anneke, fijn dat je weer creatief bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card, love the vintage colours and wonderful design!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous design, I love it very much ! Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag deze op het AJ-blog en vond 'm meteen al zo fijntjes en super mooi! Weer een originele en heel bijzondere uitwerking! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje ,dat het onderwerp heel mooi uitbeeld!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.