ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 13 januari 2017

Blogpost Crealies


Jullie weten het al : Ik heb altijd wat kleine
cadeautjes klaar liggen om spontaan
weg te geven.
Daar zijn deze ook voor bedoeld.



Ik heb er een klein sleuteltje aan gemaakt.
Ze zeggen dat er in chocola een stofje
zit waar je gelukkig van wordt.
Dus sleutel tot geluk!
Ik ben het nog steeds aan het onderzoeken of het waar is.

Stans de op 1 na grootste label.
Snij hem op maat zodat hij 16,5 cm lang is gemeten
vanaf de bovenkant van de label.
Ril hem vanaf de bovenkant op
4.5-6-11-12.5cm.
Dit is de maat voor een AH eigen merk reep chocola.
Mocht jij hem van een ander merk nemen moet je hem even nameten.

Voor de tweede reep van het zelfde merk heb ik  een maat kleiner gepakt.
Die heb ik op:
5-6.5-11.5-13 cm gerild.

De embelishments zijn met brads vastgezet.
Ik heb daarna de wikkel vastgeplakt en om de
reep geschoven.
Het designpapier is gestanst met een kleinere stans van
de label set.
Dit heb ik gebruikt om deze wikkels te maken.
Embellishments: Het Witte Luik.
Hier kun je ze vinden.
Ornamenten
sleutels

Crealies stansen/dies:
Crea-Lies-Dies Exstreem labels and tags no.5
Partz no.3
Partz no. 16




Bedankt voor je bezoekje en tot volgende week.
Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf gemaakt,
    en erg leuk om zo te geven ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk cadeautje Anneke! En of je er blij van wordt? Het is in ieder geval lekker!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zulke mooie (en lekkere:)) kadootjes kom jij overal binnen Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe jij het gave omhulsel aanpast aan de chocolade! Ziet er nu nog lekkerder uit! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.