ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 25 januari 2017

Vandaag de "leaves" stempels maar eens van de plank gehaald.
 Daarmee heb ik heb twee kaarten gemaakt.
Ik kreeg inspiratie toen ik de bladeren uit mijn tuin had gehaald.
Als de tijd daar is kan het voorjaar beginnen.






Ik heb voor deze kaart kraftpapier gebruikt en gespoten met Distress Spray Stain frayed burlap.
Daarna gestempeld en alle blaadjes met embossingpoeder bewerkt.

Bij de tweede kaart heb ik met een spons en sjabloon Distress Ink
 crushed olive op kraftpapier gewerkt.
Daarna de kaart afgemaakt als de kaart hierboven.
Als laatste heb ik een lintje onder de eerste twee panelen gedaan en helemaal
om het eerste panel, een bedel eraan gehangen en een strikje gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



4 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi gemaakt Anneke. Elk paneeltje is anders en toch komen dezelfde elementen terug. Ik heb met studie zitten kijken, zou dit kunstwerkje zo in een verdiept lijstje aan de muur hangen...<3
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cards. The leaves look lovely and its a pretty design.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a wonderful card Anneke! I love the embossing , design and story it tells!
    Happy New Year!
    Sorry for my long absence her on your blog, I somehow lost my linklist ( blogger is strange sometimes) at my blog-sidebar and have now to collect all my favourite blogfriends again....

    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt alsof je echt toe bent aan het voorjaar... Morgen word het weer wat warmer gelukkig...
    Je kaarten vind ik plaatjes! Mooi deze kleuren waarin je hebt embosst! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.