ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 27 april 2018

Cadeautje Facebook actie Crealies

Op Facebook verzorg ik de challenges van Crealies Creations.
Ik maak daar ook inspiraties voor en daar is dit er 1 van.
De challenge deze maand is "Cadeautjes"
Je moet wel lid zijn van Crealies Creations om het te
zien en eventueel mee te doen.
De basis is een reep chocola.
Het cadeautje is gemaakt met deze Stans.

 Die kun je er zo uittrekken.
 Als je de brad los maakt zie je de binnenkant van de theepot.
Het deel wat rechtop staat is het theezakje.
Met chocola.
De theezakjes worden onder de flapjes bij elkaar gehouden met een lintje.
De zakjes sluiten met een magneetje.
Dat zit onder de rondjes.
 Als je het lintje los maakt zie je de achterkant van de theezakjes.
Daar heb ik het kommetje op geplakt met you and me.
en de bovenkant van de reep chocola.


Welkom Ilonka Heuverkamp.
Leuk dat jij mijn creatief dagbook komt volgen.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.