ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 30 april 2018

Mixed media workshop.

Afgelopen zaterdag heb ik bij Just Jolande een workshop
mixed media gevolgd.
Ik ben daar nog niet zo in thuis en wilde kijken of het
wat voor mij is.
Het is laag op laag werken en niet zoveel na denken maar doen.
Een hele uitdaging.
We hebben eerst een tag gemaakt en na de lunch
het groter werk.
Ik heb het thuis afgemaakt en dit is het geworden.

Het was best heel leuk om te doen!

I want to welcome Sonia.
Thankyou for joining my blog to follow my creative journey!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit Anneke! Ben zelf al lang overstag, waarschijnlijk omdat ik al zoveel met stencils werkte... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.