ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 3 juli 2018

Crealies Designteam



'Life begins after coffee' is voor mij een feit!

Zomaar een aardigheidje.




Ik heb mijn Krimpie Dinkie of Shrink Plastic
maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Daarmee heb ik de bedel gemaakt.
Ik heb hem ingekleurd met een bruine Identipen.
Voor het smelten wel eerst met een tang een gaatje gemaakt voor mijn draadje.


Crealies stempels / stamps:
Tekst & Zo M 09      

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


2 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig leuk uit Anneke!
    Leuk idee met krimpie dinkie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat weer een leuk kadootje, leuk detail dat kleine koffiebekertje Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.