ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 4 juli 2018

Leaves

Art Journey viert nog steeds feest.
Dat feestje duurt tot 15 juli.
Je krijgt op alle stempels 15% korting.
Heb je een bestelling van €50,00 na dat de korting
eraf is gegaan krijg je de stempels sheet 
cadeau van Louise.
Ik heb deze kaarten gemaakt met de leaves.

 Ik heb deze stempels gebruikt om er een rand mee te maken.
Dat zorgt voor diepte in mijn kaart.

 Deze leaves gebruik ik meestal om condoleance kaarten te maken.
Die heb ik helaas de laatste tijd vaak nodig.
Mensen warderen het heel erg dat ik een eigen gemaakte kaart stuur.
Ik schrijf er altijd iets persoonlijks in.


https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/artjourney/image/cache/full/f63a4711ca913d2c2e911b2e3fc80adefe1e7b17.jpg
Op ons  blog vind je alle informatie
Blog
over het feest.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.