ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 13 februari 2019

Heren kaart

Deze kaart heb ik met 1van de nieuwe embossingfolders
van Coosa gemaakt.
Het zijn nummerplaten.
Ook heb ik met Gilding wax samen met de 
Asian powders gewerkt om de nummerplaten een
 oude look te geven.
Wat is dat een gave combinatie!
Ik had drie kleurtjes om het uit te proberen
en heb inmiddels de andere kleuren ook gekocht.
De zwarte hoeken heb ik met de Baked Texture embossing poeder
Rocky Road van Seth Apter gedaan.

De labels heb ik met een stans van Crealies gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie mannenkaart, die zijn niet altijd zo eenvoudig om te maken, maar jouw poging heeft een heel mooi resultaat!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig effect, heel stoer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.