ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 12 februari 2019

Nieuwe embossing folders van Coosa

Coosa heeft 3 nieuwe embossingfolders uit gebracht.
Het zijn nummerplaten, sleutels en een felicitatie folder
met  gefeliciteerd in verschillende talen.
Max en Margreet zijn ze zelf gaan halen in de haven
van Rotterdam.
 Op hun terugreis kreeg ik een telefoontje of ik tijd had
om er iets mee te maken. Tuurlijk alleen maar leuk!
Dit heb ik ermee gemaakt.

De felicitatie folder.
Het is een grote label geworden.

De label, kleine open rondjes en de grote cirkel zijn met de stansen van Crealies gedaan.

De sleutels.
Ik er een doosje mee gemaakt waar een boekje in zit.
Ik heb er ook een klein kaartje mee gemaakt.

De nummerplaten.
Hiervoor heb ik een boekje gemaakt om in de auto te leggen.
Je komt wel eens voor een gesloten deur.
Je hebt dan de mogelijkheid om toch een berichtje achter te laten.
Ook in je handtas heel handig.

Hier zijn de links naar de embossingfolders.
Coosa:

Crealies:

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Wat heb je er iets moois van gemaakt , en iets nieuws uitproberen is natuurlijk een leuke uitdaging.
    groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.