ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 9 september 2019

Dag 2 met de nieuwe stempels van Coosa

Dit vind ik ook een gave stempels.
Ik kan er zoveel mee doen!
Voor deze tag heb ik een Gelli print gebruikt die ik nog had liggen.
Alleen had ik niet genoeg om de label ook te voorzien van mijn Gelli print.
Ik heb toen onder mijn tag het papier gehaald wat ik nodig had op mijn tag.
Wat zag ik toe...….
Dat hierdoor mijn patroon door loopt.
Ik werd hier helemaal blij van!
Op een rondje het ik met Versamark en zwarte embossingpoeder de achtergrond
gebruikt van de stempel Freedom.
Dit op een groter zwart rondje geplakt en die toen door
de helft gedaan en iets onder mijn label geplakt.
4 rondjes kunnen stansen uit een restje van mijn print.
Daar heb ik het koordje tussen geplakt.
Het koordje bovenaan vast gezet met een nietje.
Daarna het woordje Wish en de rondjes met Glosse accent 
 bewerkt.
Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt.
COOSA Crafts Clear Stamp #16 - Word on background - Freedom A7 COOSA Crafts Clear Stamp #16 - Word on background - Wish A7


Sizzix Thinlits Dies by Tim Holtz - Crochet 4/PkgSizzix Thinlits Dies 4/Pkg by Tim Holtz - Detailed Butterflies (large) (661182)

Crochet                                 Vlinders
Sizzix Thinlits Dies By Tim Holtz - Wildflower Stems #2

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Dan laat ik mijn laatste inspiratie zien met de nieuwe achtergrond stempels.
Tot morgen, groetjes, Anneke


1 opmerking:

  1. Ooh, those rich purple tones are so splendid. Wonderful work with the combination of dies.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.