ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 1 september 2019

Challenge Art Journey September

Er is een nieuwe challenge bij Art Journey
Het thema is: "Ik zie ze vliegen".
Dat kan dus van alles zijn!
Wil je meedoen of zien wat de andere teamleden hebben gemaakt?
Kijk dan Hier.

Dit is mijn inspiratie.
Bij mij vliegt maar 1vogel.
De andere twee zijn aan het overleggen
of ze dat wel zullen doen!
 Ik ben begonnen met een stuk Watercolor papier.
Daar heb ik bladzijdes uit een boek opgeplakt.
Daaroverheen Gesso aangebracht.
Toen verschillende kleuren Distress inkt aangebracht totdat ik tevreden was.
Hier en daar nog met een sjabloon en een babywipe wat kleur
ook weer weggehaald.

Uit dit stuk heb ik het stukje gesneden voor mijn label.
De rest blijft liggen voor een volgende keer.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.