ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 5 februari 2020

Coosa 4 made by Soraya.

Hier is mijn vierde kaart die ik met de nieuwe stempels
 van Coosa heb gemaakt.
Tot nu toe heb ik steeds de kikker gebruikt voor mijn focal point.
Maar dat kan ook heel goed met de twee tekst stempels.
Writing no.1 en 2.
Mijn achtergrond heb ik met Distress oxide gemaakt en water om mijn inkt te laten lopen.
Ik heb de bloem gebruikt om links een border te maken.
 Hiervoor heb ik een aantal keren gestempeld op een post-it note.
Die toen uitgeknipt.
Daarna  heb ik het op mijn bloem gelegd zodat ik niet door mijn eerste stempelafdruk
heen zou stempelen.
Zo kon ik mijn tweede afdruk achter mijn eerste afdruk krijgen.
Op deze manier stempel je dus nooit door wat je al heb gezet.
Met een Sharpie pen heb ik wat witte accentjes gemaakt.

Hier zijn de stempels met de teksten:
COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Writings 01 by Soraya COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Writings 02 by Soraya

En de bloem staat op deze stempelsheet.
COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Collage 1 by Soraya

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.