ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 1 februari 2020

Challenge Art Journey 2020

Hier is de challenge voor februari 2020.
Het thema is een kleuren palet.
Dit is mijn inspiratie.


Ik ben begonnen op stukjes watercolor papier.
 Die heb ik gekleurd met een blendingtool.

Louise had de kleurtjes inkt aan ons door gestuurd.
Ik had ze allemaal en ben aan de slag gegaan.
Het zijn deze kleurtjes:
Adirondack: Stream en Cranberry.
Distress inkt:  Picked raspberry- Peacock feathers- Dusty concord.

Toen mijn stukjes papier gekleurd wasren ben ik ze gaan scheuren.
De  randjes met Distress inkt Walnut stain gesponst.
Toen met dezelfde kleur inkt stempels gezet.

Gespetterd met wat water druppels en met de heatgun gedroogd.
Alle stukjes neer gelegd en toen ik tevreden was vast geplakt.
Dit heb ik op een velletje wit papier gedaan.
Toen het geheel uitgeknipt. 

De randjes heb ik met Distress Crayon in de kleur Walnut stain 
en met mijn vinger uit gesmeerd.
Met zwart Archival inkt hier en daar een stempels gezet.
De stipjes gezet met een witte Sharpie pen.


Daarna heb ik het geheel op een stuk wit papier geplakt.
Deze gemat op  zwart papier en op een witte kaart geplakt.

Op een los velletje heb ik het dansend paar gestempeld met 
Versamark en zwarte embossingpoeder.
Die heb ik als laatste opgeplakt.

Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:

Gorgeous Kids

Dance
                                                               Sweet Dreams
        Sweet dreams
Wil je meedoen of kijken wat het Designteam heeft gemaakt.
Kijk dan HIER

    Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.