ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 28 februari 2014

Achtergrond met reepjes papier.


Scheur reepjes van papier.
Geef ze eventueel aan de achterkant een nummer zodat je weet
in welke volgorde je ze gaat opplakken.
Dit heb ik bij de derde tag gedaan.

Zet je stempels met Versamark en kleur ze in met Pan Pastel.
Maak de randen bruin met een sponsstokje met Distress inkt Walnut Stain.
Stempel de tag met achtergrond stempels met Archival zwart.
Plak nu de reepjes op je tag.
Stempel de vlinders en tekst op een papiertje dat je met dezelfde kleuren 
Pan Pastel hebt gekleurd.



Hier heb ik de kleuren:
470.1 Violet extra dark
840.3 Paynes Grey
gebruikt.

Bij deze label op de kaart heb ik de gescheurde reepjes
over elkaar heen geplakt.


Voor deze label heb ik de kleuren:
430.3 Magents Shade
430.8 Magents Tint
gebruikt.


Hier heb ik de strookjes wel een nummer gegeven zodat
ik ze in die volgorde op kon plakken.
Voor deze label heb ik de kleuren:

250.3 Diarylide Yellow Shades.
470.1 Violet Extra Dark.
840.3 Paynes Grey.
gebruikt.

Bedankt  voor jullie bezoekje.
groetjes Anneke.




12 opmerkingen:

  1. Prachtige tags heb je gemaakt, leuk idee de reepjes papier ik vind de gele echt helemaal TOP, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn ze, Anneke! Leuk effect met die gescheurde reepjes en wat een mooi papier heb je gekozen! Prachtig afgemaakt ook. met de stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow they are both gorgeous tags, beautiful designs. Have a wonderful weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie effecten, dat zijn geweldige tags ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Anneke!!! De Lynne Perrella is mijn favoriet! maar ze zijn alle 3 super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Anneke. Thank you so much for your kind comment on my blog today - it means a lot when people appreciate what I do.
    Your work here is beautiful. Inspiring colours, techniques and images. I need to learn how to use Pan Pastels as I only own two colours!!
    I shall be your latest follower and hope to learn some of your wonderful techniques.
    Enjoy your weekend.
    Juliaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Anneke dit zijn echt prachtige label, dit is echt een schot in de roos, prachtig zo met die strookjes, mooie kleuren ,alles perfect zoals het moet!!!Ik ben een fan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOO wat heb je deze SCHITTEREND gemaakt !

    groetjes Rosita
    www.rositas-gefreubel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love, love this design with the torn strips - so beautiful!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.