ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 8 februari 2014

Lady Captain.


Deze stempel heb ik mijzelf cadeau gedaan.
Hij is van Deep Red
Steampunk Lady Captain.

Ik heb de kleuren
340.1 Permanent Red Ex Dark
430.8 Magenta Tint ( alleen voor het gezicht)
520.5 Ultramarine Blue
740.5 Burnt Sienna
gebruikt.


Ik ben begonnen om mijn embossing folder aan
de onderkant in te sponzen met Versamark.
Daar bovenop met een spons de kleuren gesponsd.
Toen door de Big Shot gedraaid. 
Daarna de delen die op je papier liggen
zachtjes met een spons gekleurd.
Gefixeerd.
Toen wat Treasure Pewter aan mijn vinger gedaan
en hier en daar wat lichtjes over de bolle delen gesmeerd.
Hierdoor gaat het wat glimmen.
Daarna heb ik wat Ultramarijn Donker olieverf op mijn vinger
gedaan en hier en daar een klein veeg gedaan.
Nu is de achtergrond klaar.


De dame gestempeld met zwart Archival Inkt.
Ingekleurd met mijn tool en de kleuren die
hierboven beschreven staan.
Daarna de embellishments geplakt.

Bedankt voor jouw bezoekje
en
de reacties op mijn vorig blogpost.
Anneke Voskuijl.


10 opmerkingen:

  1. De achtergrond is prachtig, het lijkt wel geƫmbossed koper. Mooi heb je de dame gekleurd en versierd met de embellishments. Prachtig geheel, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren, dat heb je echt heel erg mooi gemaakt ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, fantastic card Anneke!! Love that particular colour combination and that stamp is truly wonderful!! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart persoonlijk prachtig!!! Hele mooie achtergrond , met speciale techniek, en je dame heel mooi en op de juiste tomen met de achtergrond ingekleurd zodat je een mooi geheel bekomt!! Hier hou ik van!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw anneke.....wat een hoog artistiek gehalte is dit weer......!!!!!!
    klasse apart hoor!!!!!
    mag je heeel trots op zijn.....
    groetjes,
    tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW what an elegant special lady, really gorgeous, and a wonderful card!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de stempel geweldig mooi. Maar ook de combinatie en kleuren die je gemaakt hebt. S uper.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. She's fantastic... wonderful colours, and the steampunk metallic hairdo is brilliant!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.